8 Eylül 2010 Çarşamba

Kedi Kısmısı


Kedilerle ilgili bişi yazıvereyim dedim. Bi de resim lazım tabi kuru kuru olunca kimse okumaz. Bikaç sene önce kim bilir ne amaçla buldmuştum yukardaki resmi. Sadece o değil, Nazran Govinder diye bir merhum kişioğlu var ki çılgın kedi resimleri yapıyor(du), bütün resimlerini toplamışımdır herhalde. Kedi resmi koycaksam onunkilerden koyayım, hemen gogılı da açayım bir iki tane sağ tıkla farklı kaydet filan derken öğrendim ki 2008'de göçüvermiş. Şaşırıyorum ve şu anda milyonlarca kediyle birlikte mutlu mutlu oturuyor olmasını diliyorum.
Asıl planladığım bu değildi de işte öğrenince konuya böyle giriverdim.
Beyaz önlüklü büyük beyinli amcalar ciddi ciddi araştırmış. Kedinin mırlaması insana iyi geliyomuş. Keesinlikle doğrudur, doğruoğlu doğrudur. Hatta bağımlılık da yapar. Sigarayı bırakırsın, kediyi bırakmazsın. Yeter abarttım. Gerçekten bi kedi hiç göbeğinize yattı mı hırıl hırıl? O titreşimin rahatlatıcı bi etkisi var gerçekten. Ama kedileri sevmiyosanız bunu yaşayamazsınız, kedi sevmiyosanız derhal bu pencereyi kapatın terkedin burayı zaten. Aman çok coşkulu yazdım. Şaka yahu hayvansal tercihlerinize saygı duyarım(onaylamasam da). Kendi kendime konuşuyo gibi hissediyorum kendimi biraz aptalca da bi duygu. Ama konuyu bununla dağıtmamalı.
Bi kedinin kendini temizlemesini seyrettiniz mi peki? Hemen bulun bi tane ve seyredin. Yarım saat mi sürüyo bi saat mi geçen zamanı anlayamıyorum. Benimki genelde patilerden başlar. İyice ıslatılan patiler yüzü de temizler. Pati hafif kıvrık, belli bir basınçla hoop kulakların arkasından yanaklara. 20-30 kez tekrarlandıktan sonra diğer patiyle aynı işleme devam edilir. Ön patilerden sonra arkadakiler. Ön taraf tırnaklarını (genellikle)koltuğa geçirir ve dengesini sağlama alır. arka ayağın biri booylu boyunca uzatılır. Burada temizlik ayağa değil, ayak temizliğe gelir. Uzuun bir işlemden sonra pat diye sırtüstü atar kendini titiz dostumuz. göğüsten kuyruğa uzun bi seans daha başlar. Patilerden sonra izlemesi en zevkli yer göğüs temizliğidir. Oraya ulaşmak için baya kasılır, kafayı arkaya ataar ve baş serbest, çabuk bir dil darbesi ve ardından bir çoğu daha. Göbek de o şekilde devam eder. Popo temizliğini saygı gereği izlemiyoruz. Kuyruk temizliğini edebiyatım yettiğince anlatayım: yan yatış pozisyonunda gövdenin üst kısmı havaya kalkar. Ön patilerin birisi duruşu sağlama almak için yerden destek alır. ötekisi hafif tırnak açıklığı ile kuyruğu tutar. Sırt da bu pozisyondayken aradan çıkar.
Temizlik değil spor resmen.
Ruhsuz anlattım sanki biraz. Yatarken yanımda temizlenmeye başlarsa zınk diye gözlerimi açıp onu seyretmeye başlıyorum. Vidyosu olsa da göstersem. Ya da göstermicem kıskanın.
Daha yazılası çok şeyim var kediler üzerine ama yeter uykum geldi, daha fazla yazarsam sıkılırsınız. Sonra devam ederim.
Hadi tüylü kalın.
Kızı.

2 yorum:

  1. Bu yazıyı okuyanlar, kedi sevmeseler bile artık seveceklerdir. :)) Kendimi video seyrediyor gibi hissettirdi anlatımın, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil