3 Ekim 2010 Pazar

Ev yapımı maket model showcase 2

Aslında bunun birinci sırada olması gerekiyordu. Kronolojik olarak.

1/24 Maket ve 1/57 - 1/72 - 1/100 boyutlarındaki die cast modeller için bir vitrin ihtiyacını ilk duyduğumda hazır malzemeden imalat yerine, evdeki malzemelerden çözüm yolları aramıştım.



Çok değerli kişilerden bize yıldönümü hediyesi olarak gelen, kendileri gibi değerli hediyelerinin (100x40 boyutlarında bir "Ayetü'l-Kürsi" levhası)'nın ambalajının ince kavak ağacından yapılma bir kutusu ve sürgülü kapağı vardı.


Kutunun kapağını eşit aralıklarla kesip raf yaptım tutkalla yapıştırdım. Komple parke verniği ya da cam cile ile 4 kat boyadım. Tahta kapak için olan hazır sürgü yerine de 4mm lik cam kestirip taktım.

İçindekilerin çoğu eşimin evlenmeden önceki topladığı Matchboxlar.
Evlendikten sonra da ağır vasıta türünde olan bu koleksiyona devam ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder