9 Ocak 2011 Pazar

Jada 1:24 Tuned Subaru Model Restorasyonu









Vidalı parçaların tamamen söktükten sonra,
Boyayı selülozik tinerle tamamen söktüm.
Üstten hazneli boya tabancası ile 1 bar basınç kullanarak selülozik mat endüstriyel siyah boya attım. kurumadan ikinci son kat ile bitirdim.
jantların ortaları da temaya uygun olsun diye fırça ile mat siyah akrilik boya ile boyanmıştır. ön kaputtaki hava girişini söktüğümde sprey akçalı alüminyum boya ile boyadım.
egzos borusu kırıktı. yerine alüminyum folyodan kıvırarak boru ürettim.
ön cam kırıktı, yoktu. içine börek konulan kalınca asetata benzeyen şeffaf ambalajlardan keserek ön cam yaptım. arka ve arka yan camlar sağlamdı. oto cam filmi uygulayarak dış rengine biraz daha uygun hale geldi camlar. ön camı model master şeffaf maket yapıştırıcısıyla gövdeye dıştan sabitledim. 







Maalesef arka stoplar kayıptı. mat siyah boyaya uygun karartılmış stop lambası görünümü için plastelin oyun hamurundan stop lambaları yaptım.




vites kolunu da kısaltılmış kürdan ve oyun hamurundan yaptım ve mat siyah akrilik ile boyadım taktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder