6 Ekim 2012 Cumartesi

siyah -gri iki renkli vosvos

Kinsmart 1:32 diecast metal iki renkli vosvos boyamalara ek

1967 Vw Beetle

Görüp de hayran kaldığım Jada voslardan ilham aldım.
Ben de 1:32 sini yapayım dedim.






Malum konu mankeni voslardan birini soyup soğana çevirdikten sonra, yapabildiğim en parlak boyamayı yaptım ve gümüş metalik 2 bileşenli oto boyasıyla modeli boyadım.


Öyle parlak oldu ki üzerine mat siyah boya atmaya kendimi zor ikna ettim.




Yanları bu renk olacaktı. üzeri baştan başa mat siyah. bunun için boyanmayacak yerleri maskelemek lazım




Hem de çok iyi maskelemek gerek. yoksa aralardan püsküren ve giren boya, eseri mahv ediyor. tırtık tırtık kenar oluşuyor. bunun için de en iyi maske bandı, tabi ki Tamiyanın farklı kalınlıklardaki maskeleme bandı. resimde sarı renkli olan bant tamiya, daha açık renkli olan ise yurdumun boyacısının kullandığı ekonomik versiyon bant.







Bu konsepte fazla nikelaj olmasın hatta nikelajlar mat siyah olsun deyince farlar ve sinyallerin çerçeveleri mat siyah oldular. Farlara da camlardaki açık mavi renk uygulandı.




İki rengin kesişim yerine reflektörlü kırmızı şerit eklendi.








Jant kapakları da may siyah olunca görünüm tamamlandı.




Janlardaki parlak kenar bir miktar daha ince bırakılsa da olabilirdi.



Kapı tutaçlarını da ihmal etmedik tabi ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder